Spółka HRS, globalny dostawca usług hotelowych, przedłużyła umowę najmu 2.000 mkw. powierzchni biurowej w Placu Unii w Warszawie. Najemcę reprezentowała międzynarodowa firma doradcza Cresa.
Firma HRS świadczy usługi obejmujące profesjonalne pozyskiwanie hoteli i negocjowanie stawek korporacyjnych z hotelami, a także optymalizację elektronicznych rozliczeń za usługi hotelowe i konferencyjne oraz zautomatyzowaną obsługę faktur. Managerowie podróży i osoby podróżujące służbowo po całym świecie polegają na HRS, poszukując najlepszych miejsc noclegowych oraz upraszczając wszelkie procesy związane z obsługą podróży służbowych. Spółka ta, założona w 1972 r. w Kolonii w Niemczech, w chwili obecnej zatrudnia ponad 1.500 pracowników z 35 biur ulokowanych na całym świecie.
Biuro firmy zajmuje dwa piętra (2.000 mkw.) w biurowcu Plac Unii. Jest to zbudowany w 2013 roku kompleks trzech obiektów zlokalizowany przy Placu Unii Lubelskiej w Warszawie. Obiekt łącznie oferuje 56.800 mkw. powierzchni najmu, w tym 41.300 mkw. powierzchni biurowej o standardzie A+ i 15.500 mkw. powierzchni handlowej.
- Doradzaliśmy klientowi przy renegocjacjach umowy najmu i jej przedłużeniu na kolejne lata. Firma HRS doceniła świetną lokalizację biura w centrum Warszawy, która oferuje pracownikom nie tylko dobry dojazd, lecz również szereg udogodnień, takich jak duży wybór lokali gastronomicznych, sklepów czy klub fitness – mówi Martyna Balcer, Starszy Doradca w dziale reprezentacji najemców biurowych firmy Cresa Polska.