Biura do wynajęcia - ID kategorii: Biura do wynajęcia | ID miejscowości: Śródmieście

Powierzchnia
Czynsz EUR/mkw.

Biura do wynajęcia Warszawa Śródmieście

Warszawa jest największym rynkiem biurowym w Polsce – wyróżnia ją szeroka oferta nieruchomości. Jednym z głównych skupisk biur do wynajęcia w Warszawie jest Śródmieście – najbardziej atrakcyjna lokalizacja dla wielu firm oraz międzynarodowych korporacji. Ze względu na swoje centralne położenie, Śródmieście oferuje prawie 1 mln mkw. nowoczesnych biur na wynajem. Ze względu na ścisłą zabudowę nowe biurowce będą powstawały w miejscu już istniejących starszych zasobów czy w związku z przeprowadzeniem ich gruntownej modernizacji. Najbardziej atrakcyjne pod kątem lokalizacji są biurowce w pobliżu głównych węzłów komunikacyjnych, które umożliwiają wygodne podróżowanie metrem, SKM lub tramwajem. Coraz większe znaczenie zyskują też lokalizacje, do których łatwo można dotrzeć rowerem lub hulajnogą.

Dlaczego warto wynająć biuro w ścisłym centrum Warszawy?

Śródmieście zachęca wiele firm do zagospodarowania przestrzeni licznych biurowców. Biuro w samym sercu Warszawy będzie doskonałym wyborem dla siedziby spółki czy też dla firm z takich sektorów jak IT, prawniczych, konsultingowych, marketingowych czy finansowych. Śródmieście to bardzo atrakcyjna dzielnica ze względu na prestiżową lokalizację, rozwiniętą infrastrukturę oraz doskonałe połączenia komunikacyjne (przecinają się tutaj dwie linie metra).

Najważniejsze korzyści wynajmu biura w centrum stolicy:

  • Rozbudowana infrastruktura miasta

    Centrum Warszawy jest doskonale skomunikowane – w pobliżu biur są liczne przystanki tramwajowe, autobusowe, czy stacje metra, co ułatwia dojazd do pracy. Ponadto centrum miasta posiada bogatą ofertę restauracji, kawiarni oraz sklepów, z których pracownik może skorzystać w trakcie przerwy.

  • Parkingi podziemne i naziemne

    Parkingi w budynku biurowym zazwyczaj wyposażone są w monitoring, ochronę, czy windy, co jest dla pracowników gwarancją wygody i bezpieczeństwa. W niektórych budynkach są także myjnie samochodowe oraz szatnie z prysznicami dla rowerzystów.

  • Prestiż i wysoki standard

    Wynajem biura w tak prestiżowej lokalizacji może przynieść wiele korzyści i kształtować wizerunek firmy. W Śródmieściu nie brakuje drapaczy chmur z powierzchniami biurowymi o najwyższym standardzie.

Biura w Warszawie Śródmieściu – czym się kierować podczas wynajmu?

Biuro w Warszawie Śródmieściu niesie dla najemcy wiele korzyści. Centrum stolicy jest najbardziej reprezentacyjną dzielnicą i strategicznym punktem komunikacyjnym. Wynajem biura w centralnej Warszawie to jednak nie tylko zalety. Nie można zapomnieć o minusach – największym z nich są wysokie ceny najmu. Niektóre biurowce zlokalizowane w Śródmieściu kwotują najwyższe czynsze zarówno w całej stolicy, jak i kraju. Decydując się na wynajem biura w centrum Warszawy, warto rozważyć wszystkie zalety i wady. Pomogą Ci w tym trzy najważniejsze kryteria – budżet, metraż oraz lokalizacja.

Gdzie wynająć przestrzeń biurową w Warszawie?

Biura z naszej oferty w centrum Warszawy to nowoczesne i funkcjonalne przestrzenie. Zapewniają komfort pracy, ergonomiczne rozwiązania oraz dostęp do niezbędnych udogodnień. W naszym szerokim portfolio można znaleźć idealne biuro w Warszawie Śródmieściu dopasowane do charakteru działalności, oczekiwań i możliwości finansowych.

Oto najpopularniejsze lokalizacje z biurowcami na wynajem w Warszawie:

  • Centrum - Śródmieście

    To serce biznesowe Warszawy, w którym znajduje się wiele biurowców i instytucji. Zaletą tego obszaru jest centralna lokalizacja, bliskość różnych instytucji publicznych, sklepów, restauracji i centrów kulturalnych. Jako przykład największych inwestycji w tym obszarze można wymienić biurowce Rondo I, Warsaw Financial Center, czy Q22, które oferują wysokiej klasy biura i zapewniają dostęp do różnych udogodnień, takich jak restauracje, kawiarnie i centra fitness.

  • Rondo Daszyńskiego - Wola

    To dynamicznie rozwijające się skupisko biur w zachodniej części centrum Warszawy. Zaletą biur w Warszawie Woli jest bliskość biznesowego centrum miasta oraz łatwy dostęp do komunikacji miejskiej. W pobliżu znajdują się również różnorodne sklepy, restauracje i hotele z zapleczem konferencyjnym. Jako przykład największych istniejących inwestycji w tym obszarze można wymienić kompleksy biurowe Warsaw Spire, Generation Park czy Warsaw UNIT, które oferują nowoczesne biura klasy A oraz liczne udogodnienia dla pracowników.

  • Al. Jerozolimskie

    Ta ważna arteria miasta jest popularnym miejscem dla biur i instytucji. Zaletą tej lokalizacji jest łatwy dostęp do komunikacji miejskiej, bliskość dworca kolejowego oraz różnorodność usług i udogodnień. Przykładem większych inwestycji przy Al. Jerozolimskich jest kompleks Eurocentrum, West Station czy Equator I, II, IV i myhive Nimbus.

  • Warszawa Żoliborz

    Spośród biur na Żoliborzu w północnej części Warszawy uwagę przykuwa biurowiec zlokalizowany niedaleko Ronda Radosława – kompleks Forest (Tower i Campus). Budynek znajduje się przy ważnym węźle komunikacyjnym na Żoliborzu i stanowi charakterystyczny element panoramy tego obszaru.

Biura do wynajęcia w Warszawie Śródmieściu – znajdź ofertę dla siebie

Poszukujesz przestrzeni do wynajęcia w centrum biznesowym w Warszawie Śródmieściu? Bez względu na to, czy prowadzisz start-up, średniej wielkości firmę, czy dużą korporację – przedstawimy biura, które spełnią Twoje oczekiwania. W naszym szerokim portfolio znajdziesz biuro do wynajęcia w Warszawie dopasowane do charakteru Twojej działalności, oczekiwań oraz możliwości finansowych.

Lokale użytkowe w Warszawie z naszej oferty sprawdzą się zarówno dla zespołów, które wymagają prywatności oraz koncentracji, jak i dla tych, które cenią sobie otwartą przestrzeń i współpracę.

W Newmark Polska spełniamy potrzeby najemców w zakresie nieruchomości w każdym aspekcie – negocjujemy, wspieramy i doradzamy. Skontaktuj się z nami! Nasz zespół ekspertów pomoże Ci ustalić szczegóły oraz dobrać najkorzystniejszy okres najmu.

Znaleziono 214 obiektów